IT-servicedesk - Ansatt

IT-servicedesk

IT-servicedesk

Her finner du en oversikt over IT-tjenester ved OsloMet. IT-servicedesk er til stede både i Pilestredet og på Kjeller.
  • Koronatiltak på IT-servicedesk

    Åpne skranker f.o.m 2. august

    IT-servicedesk åpner skrankene våres i SG29 og på Kjeller for fysisk oppmøte etter avtale fra mandag 2. august. For å redusere smitterisiko er det likevel ønskelig at flest mulig saker løses per telefon og e-post.

    Kontakt oss på telefon 6723 5555 eller send en e-post til itservicedesk@oslomet.no.

Kontakt IT-servicedesk

Kontakt IT-servicedesk

Kontaktinformasjon

Telefon :
67235555
E-post :
Sted/Adresse :
SG29 (1. etasje) / Kjeller (2. etasje)
Tidspunkt/Åpningstid :
Telefon og e-post: Hverdager 08-16:00 (fredag til 15:00)
Skranker SG29 og Kjeller:
09:00-16:00 (fredag til 15:00)
Url :
Digital kollegastøtte i Teams

Avtal tid på forhånd før oppmøte i skrankene til IT-servicedesk!