Droppe til innhold

Verktøy og hjelp

Verktøy og hjelp

Kontaktpunkter for hjelp

IT-servicedesk

Her finner du en oversikt over IT-tjenester ved OsloMet. Vi er til stede både i Pilestredet og på Kjeller.

Tjenesteoversikt

Brukertjenester:

Rådgivning, kunde- og prosjekttjenester:

Annet:

IKT for nyansatte

Her finner du en oversikt over IT-systemer, tjenester og ressurser for nyansatte ved OsloMet.

IKT-sikkerhet

Jobbe utenfra

Kundeansvarlige

Hvert fakultet, senter og administrative enheter har en egen dedikert kundeansvarlig hos IT. De kundeansvarlige er din enhets kontaktperson dersom dere har spesielle behov og utfordringer som ikke eksisterer, eller dekkes godt nok av ITs tjenester i dag. 

IT-arkitektur

Enhet for Arkitektur, innovasjon og rådgivning kan bistå prosjektledere og andre som vurderer tekniske løsninger med rådgivning og hjelp til å forbedre tjenester og prosesser. Enheten ledes av en virksomhetsarkitekt som også fungerer som sekretær for arkitekturstyret ved OsloMet. 

Arkitekter kan bistå med kravspesifikasjonen i prosjektet, og beskriver arkitekturkrav og føringer, samt avhengigheter til andre deler av OsloMets virksomhetsarkitektur. Løsningsarkitekter kan bidra med konseptutredning og omfangsvurdering, og bistå prosjektleder gjennom hele prosjektet.

Kontakt itservicedesk@oslomet.no eller din kundeansvarlig om du har spørsmål eller behov for bistand.

Kontakt IT-servicedesk

Kontaktinformasjon

Telefon :
67235555
E-post :
Sted/Adresse :
Stensbergsgaten 29 (egen inngang bak), Kjeller (andre etasje) og P48 (første etasje)
Tidspunkt/Åpningstid :
Telefon: Uke 32 man-tors 08:00 - 15:45 og fre 08:00-15:00
Besøkstid IT-servicedesk:
Skranke SG29: Man-tors 08:00 - 15:45 og fre 08:00-15:00. Skranke Kjeller: Hverdager 09:00- 15:00. Skranke P48: Man-tors 08:00-18:30 og fre 08:00-17:00

Glemt passord?

Url :
Glemt passord?

Driftsmeldinger

Url :
Driftsmeldinger

Brukerforum

Url :
IT-servicedesk i Teams
chatbot-portlet