IT-servicedesk
-
Hva kan vi hjelpe deg med?
-
Digital kollegastøtte
Hva er Digital Kollegastøtte?
Dette er et kollega-til-kollega-forum for alle ansatte på OsloMet hvor man kan spørre om råd og lese nyttige tips og triks i den digitale-hverdagen knyttet til IT-systemer på tvers av mange av våre digitale enheter.
Gå til Digital kollegastøtte i Teams.
Målet er å skape en enklere digital-hverdag for alle ansatte ved å tilby en kanal for uformell kollega-til-kollega samhandling.
I fanene under hver kanal finner du lenker til veiledningssider. Kontakt gjerne itservicedesk@oslomet.no om du lurer på noe.
-
Hvilke tjenester tilbyr IT?
Tjenesteoversikt
Brukertjenester:
- Brukerstøtte - IT-servicedesk
- IT-konto og passord
- Bestilling av utstyr og programvare
- E-post og kalender
- Lagring og klassifisering
- Office 365
- Mobiltelefoni
- Eduroam (wifi) og nettverk
- Utskrift
- OTRS - saksbehandlingssystem
Rådgivning, kunde- og prosjekttjenester:
Annet:
Kontakt itservicedesk@oslomet.no eller din kundeansvarlig om du har spørsmål eller behov for bistand.
-
Informasjonssikkerhet og personvern
-
IT for nyansatte
Her finner du en oversikt over IT-systemer, tjenester og ressurser for nyansatte ved OsloMet.
-
Kundeansvarlige
Hvert fakultet, senter og administrative enheter har en egen dedikert kundeansvarlig hos IT. De kundeansvarlige er din enhets kontaktperson dersom dere har spesielle behov og utfordringer som ikke eksisterer, eller dekkes godt nok av ITs tjenester i dag.
- HV og LUI: Johnny Andreassen
- FA, SAM og TKD: Fatima Ali Madar
- SVA, FoU og SPS: Tina Marosan