Mobiltelefoni | Brukerstøtte IT - Ansatt

Mobiltelefoni ved OsloMet

Mobiltelefoni ved OsloMet

Veiledninger for mobiltelefon/nettbrett levert av OsloMet, dvs. Android, iPad og iPhone.

Innkjøp av mobiltelefon dekkes bare dersom arbeidstaker har abonnement gjennom OsloMet eller får dekket utgifter til abonnement gjennom OsloMet. Dette må avklares med nærmeste leder før bestilling. Arbeidstaker bestiller selv mobiltelefoni gjennom skjema hos IT-servicedesk (oslomet.pureservice.com). Les mer om innkjøp av mobiltelefon og abonnement.

Kontakt IT-servicedesk

Kontakt IT-servicedesk

Åpningstider Pilestredet (P46)

Telefon :
67235555
E-post :
Sted/Adresse :
Pilestredet 46, 1. etasje
Tidspunkt/Åpningstid :
Mandag - fredag: 08:00 - 15:30

Åpningstider Kjeller

Sted/Adresse :
Kunnskapsveien 55, 1.etasje
Tidspunkt/Åpningstid :
Mandag - fredag: 08:00 - 15:00
Url :
Digital kollegastøtte i Teams