Published
Latest update
Closed Service Desk
IT Service Desk at both Campus Pilestredet (from March 18th) and Campus Kjeller is closed until further notice due to the corona situation.
Please contact us by phone (+47) 6723 5555 or email itservicedesk@oslomet.no.
New opening hours
From March 18th we´ll be available by phone and email on weekdays from 08:00 to 17:00 (Fridays to 16:00
IT service desk will provide basic equipment.
We will provide:
https://bestill.oslomet.no – Bestill utstyr (VPN connection needed)
Order under: "Standard bestilling – tilleggsutstyr".
Digital Peer Support is a peer-to-peer forum for all employees at OsloMet where you can ask for advice and read useful tips and tricks in the digital everyday life, connected to IT systems across many of our digital services.
The goal is to create a simpler digital everyday life for all employees by offering a channel for informal colleague-to-colleague interaction.
We have moderators from the various departments, the purpose of this role is to enable digital self-service.
We have also added some tips and tricks on how to search, write posts and interact on the forum. Take a look at the tabs under each channel. There you will also find links to self-service and contact information for first tier support.
Enhet for Arkitektur, innovasjon og rådgivning kan bistå prosjektledere og andre som vurderer tekniske løsninger med rådgivning og hjelp til å forbedre tjenester og prosesser. Enheten ledes av en virksomhetsarkitekt som også fungerer som sekretær for arkitekturstyret ved OsloMet.
Arkitekter kan bistå med kravspesifikasjonen i prosjektet, og beskriver arkitekturkrav og føringer, samt avhengigheter til andre deler av OsloMets virksomhetsarkitektur. Løsningsarkitekter kan bidra med konseptutredning og omfangsvurdering, og bistå prosjektleder gjennom hele prosjektet.
Kontakt itservicedesk@oslomet.no eller din kundeansvarlig om du har spørsmål eller behov for bistand.
All faculties, centers and administrative units have an own dedicated key account manager. They can be contaced if your unit has special need or challenges not covered by excisting services, and/or if you´re in need of other IT services like project counselling, solution architects and so on.