Skip to Content

Tools and support

Tools and support

IT Support / Hardware and software

Mobiltelefoni ved OsloMet

Veiledninger for mobiltelefon/nettbrett levert av OsloMet, dvs. Android, iPad og iPhone.
  • telefon

    Installer Intelligent Hub for sikker bruk av din mobile enhet.

Innhold

 

Installer Intelligent Hub – for OsloMet-enheter

Installer Intelligent Hub MDM for Android og iOS - iPad og iPhone - for sikker bruk av mobile enheter eiet av OsloMet.

Les mer om Intelligent Hub og MDM.

Oppsett av e-post og kalender på mobil/nettbrett

Oppsett av OsloMet e-postkonto, dvs. Exchange-konto ved OsloMet, for mobiltelefoner og nettbrett.

Koble til trådløst nett  / Wi-Fi

  • PåloggingsID: brukernavn@oslomet.no
  • Passord: OsloMet-passord

Trådløst nett for Android og iOS / iPad eller iPhone.

Utskrift fra mobile enheter

Du kan skrive ut via nettleser, app eller e-post.

Oppsett av utskrift fra mobile enheter på campus.

VPN for Android og iOS

VPN-tilkobling brukes for å få tilgang til blant annet tidsskrifter, magasiner o.l. tjenester på OsloMet via smarttelefon.

VPN-tilkobling for Android.

VPN-tilkobling for iOS - iPad og iPhone.

Retningslinjer for mobiltelefoni ved OsloMet

Retningslinjer for IKT-utstyr.

Retningslinjer for tildeling og bruk av mobiltelefoni og abonnement ved OsloMet.

IT Service Desk

IT Service Desk

Phone :
(+47) 67235555
E-mail :
Place/Address :
Stensbergsgaten 29 (separate entrance behind the building) , Kjeller (second floor) and P48 (first floor)
Time/Opening Hours :
Phone: Weekdays 08:00-20:00
Opening hours @ IT-Servicedesk:
SG29: Mon - Thurs 08:00 - 15:45 and Fri 08:00-15:00. Kjeller: Weekdays 09:00- 14:30. P48: Mon-Thurs 08:00-18:30 and Fri 08:00-17:00.

Password

Url :
Forgotten your password?

System service messages

Url :
System service messages

Forum

Url :
IT Service Desk @Teams

chatbot-portlet