Publisert
Sist oppdatert
Koronavirus
Studiestedene er åpne. Les oppdatert informasjon for studenter og ansatte.
Elektronisk sykefraværsoppfølging for alle ledere i SAP-portalen.
Brukeropplysningene i BAS er styrende for automatiske tilganger i mange ulike system ved universitetet. For nyregistreringer eller endring av opplysninger knyttet til den ansatte, følg denne prosedyren:
Ved endring av organisatorisk tilhørighet - f.eks. om en ansatt skal flyttes fra HR i fellesadministrasjonen til HR ved et fakultet skal denne rutinen følgers. Dette skal gjøres for å sikre enhetlig informasjon om den ansatte i alle fagsystem. Rutinen skal brukes både ved midlertidig og fast endring, men skal ikke brukes der endringen skjer som følge av nyansettelse:
Ved organisasjonsendringer som oppretting, nedlegging, flytting, navneendring eller andre endringer i organisasjonsenheter skal dette gjøres i tråd med disse retningslinjene:
Retningslinjer for oppfølging av dødsfall – gjelder både ved studenters og ansattes død.
Ta kontakt med lokal HR-enhet om du har spørsmål.