Rapporter kvalitetssikring og kvalitetsutvikling OsloMet
Sikring og vurdering av kvaliteten på våre utdanninger skal bygge på dokumentert informasjon som systematisk skal innhentes fra flere kilder, blant annet studentevalueringer og studentundersøkelser, samt nøkkeltall osv. Institusjonens årlig kvalitetsrapport bygger på rapporter fra utdanningene (programrapporter) og fakultetene.
Årlige kvalitetsrapporter for OsloMet
- Kvalitetsrapport for OsloMet – storbyuniversitetet 2022–2023 (pdf)
- Kvalitetsrapport for OsloMet – storbyuniversitetet 2021–2022 (pdf)
- Kvalitetsrapport for OsloMet – storbyuniversitetet 2020–2021 (pdf)
- Kvalitetsrapport for OsloMet – storbyuniversitetet 2019–2020 (pdf)
- Kvalitetsrapport for OsloMet – storbyuniversitetet 2018–2019 (pdf)
Kvalitetsrapporter for fakultetene
- Kvalitetsrapport for fakultet HV 2022–2023 (pdf)
- Kvalitetsrapport for fakultet LUI 2022–2023 (pdf)
- Kvalitetsrapport for fakultet SAM 2022–2023 (pdf)
- Kvalitetsrapport for fakultet TKD 2022–2023 (pdf)
- Kvalitetsrapport for fakultet HV 2021–2022 (pdf)
- Kvalitetsrapport for fakultet LUI 2021–2022 (pdf)
- Kvalitetsrapport for fakultet SAM 2021–2022 (pdf)
- Kvalitetsrapport for fakultet TKD 2021–2022 (pdf)
- Kvalitetsrapport for fakultet HV 2020–2021 (pdf)
- Kvalitetsrapport for fakultet LUI 2020–2021 (pdf)
- Kvalitetsrapport for fakultet SAM 2020–2021 (pdf)
- Kvalitetsrapport for fakultet TKD 2020–2021 (pdf)
NOKUTs tilsyn med kvalitetsarbeidet
Nasjonalt organ for kvalitet i utdanningen fører tilsyn med kvalitetsarbeidet ved norske universiteter. OsloMet fikk sitt kvalitetsarbeid godkjent i 2020.
Rapporten fra det og andre tilsyn kan man finne på NOKUTs nettsider (nokut.no).