Hjelp til DFØ-appen og SAP-portalen - Ansatt

SAP-portalen og DFØ-appen

SAP-portalen og DFØ-appen

I SAP-portalen og DFØ-appen kan du registrere tid og fraværssøknader, søke om godkjenning av reiser og føre reiseregning, søke om refusjon av utlegg, hente lønnsslipp, sende permisjonssøknader og mer.

OsloMet bruker selvbetjeningsløsningene fra Direktoratet for forvaltning og økonomistyring. De er Selvbetjeningsportalen (dfo.no) og DFØ-appen (dfo.no).

I OsloMet kaller vi Selvbetjeningsportalen for SAP-portalen

Pålogging til SAP-portalen skjer via Feide. Første gang du logger på vil du få spørsmål om å velge virksomhet, da velger du først Feide og deretter OsloMet. Er du ikke registrert i Feide, får du ikke logget på SAP-portalen.

Hjelp med SAP-portalen og DFØ-appen

Hjelp med SAP-portalen og DFØ-appen

Kontaktpunkt for teknisk hjelp, pålogging og tilgang til SAP

E-post :

Hjelp med DFØ-appen - kontakt DFØ kundesenter

Telefon :
406 34 021
E-post :

Spørsmål om tid- og fraværsregistrering i SAP

Url :
Kontakt HR-fellestjenester

SAP-kontakter i SVA

Kontakt SAP-superbrukere i SVA: NOVA: Nadia Naguib Vaagan, AFI: Christina Lindskog, NIBR: Kathrine Gangnes, SIFO: Tanja B. Jørgensen