
Ny rammeavtale for kurs- og konferansetjenester
Sett deg inn i de nye retningslinjene i god tid før du skal bestille.
I rammeavtalen inngår 327 hoteller med konferanselokaler i hele Norge.
Avtalen skal brukes til OsloMet-arrangementer for ti deltakere eller flere, når det er utenfor våre egne lokaler. Avtalen gjelder frokostmøter, boklanseringer, alle andre møter, kurs, seminarer og konferanser både med og uten overnatting.
- Vi i Seksjon innkjøp skal gjøre så godt vi kan for å forenkle innføringen av ny avtale. I første omgang skal vi gjennomføre noen minikonkurranser sammen med ansatte som bestiller. Når vi har fått på plass noen avtaler, skal vi dele dokumentene, og vise hvordan malene skal brukes. I tillegg så jobbes det med å forenkle malen, forteller avtaleforvalter Tina Taucher.
- Sammen kan vi få til dette, og spørsmål avklares underveis, sier Taucher.
Dersom du skal ha et arrangement der lokalene i avtalen ikke dekker behovet, kan andre avtaler som for eksempel hotellavtalene benyttes.
Mer informasjon om avtalen og hvordan bruke den, finner du her.
Kontaktpersoner ved OsloMet
Spørsmål om avtalen kan du rette til lokal innkjøper ( logg inn via Feide for å tilgang til nettsiden), kontaktpersoner for reise eller til avtaleforvalter Tina Taucher på e-post: innkjop@oslomet.no
Det er Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ), som har inngått den nye rammeavtalen, som OsloMet skal bruke.
Noen unntak
Dersom du har et arrangement i egne lokaler og kun trenger hotell for deltagerne, skal egne hotellavtaler benyttes.
Dersom du skal ha hotell og reise for ti deltakere eller flere til et arrangement der OsloMet ikke er arrangør/eksternt arrangement, skal avtalen med reisebyrået Berg-Hansen benyttes.