Fungerende ledere i avdeling for samfunnskontakt og kommunikasjon

Fungerende ledere i avdeling for samfunnskontakt og kommunikasjon

Direktør for samfunnskontakt og kommunikasjon Sverre Molandsveen slutter på OsloMet etter seks år for å bli ny kommunikasjonsdirektør i NAV. Han starter i ny stilling 1. februar.

Fram til ny kommunikasjonsdirektør er ansatt, vil seksjonssjef Ingvild Straume fungere i stillingen. Ingvild har lang fartstid på OsloMet, både innenfor kommunikasjon, i universitetsstyret og som fungerende fakultetsdirektør på flere fakulteter.

I samme periode vil Stig Nøra fungere i Ingvild Straumes stilling som seksjonssjef for samfunnskontakt og forskningsformidling. Stig har i mange år jobbet som seniorrådgiver og teamleder innenfor mediehåndtering og forskningsformidling.

Julie Backer fortsetter som seksjonssjef for profilering, rekruttering og omdømme i avdelingen.