Bytte kontor | Brukerstøtte i Eiendom - Ansatt

Bytte kontor

Bytte kontor

Her finner du en sjekkliste over hva du skal gjøre dersom du skal bytte eller flytte fra et kontor på OsloMet. For å få den hjelpen du har behov for, er det viktig at du tar kontakt med eiendomsavdelingen i god tid. Meld behovet inn i BiE.

Lurer du på andre ting rundt flytting eller bytte av kontor, finner du mer info på siden Flytting.

  • Før du flytter - meld fra til BIE

  • Pakk med deg

    • Laptop med dockingstasjon og evt. mousetrapper
    • Hodetelefoner, mus og annet personlig datautstyr
    • Alle personlige eiendeler
    • Skriv ut og teip en flytteetikett på toppen av hver eske du skal ha med deg til ditt nye kontor 

    NB! Du må selv koble fra og sette opp teknisk utstyr ved flytting, samt pakke ned og opp alle eiendeler.  

  • Dette skal stå igjen

    • Kontormøbler
    • Dataskjerm og tastatur
    • Projektor, smartboard eller tavle på veggen
  • Nøkler

    • Legg nøkkel til tidligere kontor i en konvolutt og merk med navn og nummer på fraflyttet kontor.
    • Lever konvolutten i hovedresepsjonen i Pilestredet 46.
    • Nøkkel til nytt kontor kan hentes hos kortsenteret når flyttingen er registrert i BAS og du har fått melding om at den ligger klar.
    • Dersom ikke melding om nøkkel er mottatt innen 5 dager etter flytting, send en purring via BiE 
  • Avfallshåndtering

    • Sorter papir, plast og restavfall. I etasjene er det fellesbeholdere for dette.
    • Ved store mengder avfall bestiller du 240 eller 660 liters grønne avfallsdunker via kontaktskjemaet, velg Drift.
    • Dersom det er møbler, utstyr eller annet som skal kasseres, meldes dette også via kontaktskjemaet, velg Drift.
  • Rengjøring

  • Kassering av elektronisk utstyr

    • Mindre utstyr leveres hos IT-servicedesk
    • Ved større mengder bestilles henting gjennom BIE. Oppgi hva som skal hentes, romnummer og kontaktperson
    • Oppgi nummeret på tyverimerkingen hvis maskinen har dette
  • Kontorskilt