Flytting på OsloMet
-
Bytte av kontor
Skal du bytte kontor må du melde fra i BiE. Se siden Sjekkliste ved kontorbytte for å se hvordan du gjør det.
-
Kontorstandard ved innflytting
Avdeling for eiendom sørger for at
-
Kontoret er være grundig rengjort
-
Møblert (oversikt over standard møblering vil komme)
-
Utstyrt med dataskjerm og tastatur
-
Utstyrt med 2 datapunkter
-
-
Flytting av større grupper
Dette må lederen av enheten/avdelingen gjøre:
- Samle inn gamle og fordele nye nøkler
- Informere gruppen hvem som flytter inn hvor
- Informer gruppen hvor de finner nærmeste printeren
-
Henting av møbler og annet inventar
Har du møbler, tilbehør eller inventar som du ikke lenger trenger eller har plass til, kan du bestille henting gjennom Brukerstøtte i Eiendom.
Oppgi hva som skal hentes, romnummer og kontaktperson.
-
Flytting fra spesialrom
Kontakt BIE god tid i forveien. Dette krever flere møter for å planlegge hva som må tilrettelegges.
-
Felles undervisningsrom
Undervisningsrommene er standardiserte og det flyttes ikke inventar eller utstyr mellom disse rommene. Kontakt BIE hvis noe mangler eller rommet ikke fyller det behovet du har for undervisningen.