Trykkeritjenester
Alle trykkeribestillinger som ikke går via produksjonsverktøyet skal legges inn i "Min bestilling". Det skal innhentes pristilbud i forkant ved å sende en e-post til oslomet@byraservice.no Ved oversendelse av store produksjonsfiler kan man benytte filopplastingstjenesten til Byråservice.
NB! Husk å følge OsloMets grafiske profil når du lager trykksaker.
-
Bestilling av trykkerioppdrag
Bestilleren må oppgi følgende i pristilbudet:
- leveringstid
- opplag
I pristilbudet vil det stå et tilbudsnummer som må legges inn i "Min bestilling" etter godkjenning av tilbudet. Alle bestillinger skal godkjennes av leder.
Enheten som bestiller får faktura for de bestilte produktene. Det er ingen faste kostnader.
-
Leveringstid
-
Små oppdrag: Vanlig leveringstid er i henhold til avtale innen 48 timer fra bestillingen med filer/originaler er mottatt hos Byråservice.
-
Større trykksaker: Leveringstid på kompendieproduksjon kan variere noe, avhengig av omfang og antall, etc.
-
-
Henting og levering av papirorginaler
Hentestasjoner
Fysiske oppdrag plasseres ved utsatte hentestasjoner etter nærmere avtale.
- Postrommet på Kjeller - eller
- Pilestredet 46 (Postsenteret) - eller
- Pilestredet 52
Frakt - henting og levering av papirorginaler
- Henting av oppdrag må avtales med Byråservice per e-post.
-
Hastebestillinger
Ved hastebestillinger må Byråservice kontaktes pr. tlf. for å avtale nærmere leveringstid og eventuelle haste-/overtidstillegg. Kontakt Byråservice , tlf.: 99 30 32 02
-
Kontaktinformasjon Byråservice
Lars Petter Melheim
Mobil: 99 30 32 02
E-post: lm@byraservice.noJohn Håvard Skundberg
Mobil: 41 52 85 29
E-post: jhs@byraservice.noHåkon Mathiesen (sekundær)
Telefon 91 32 41 69
Mailadresse hm@byraservice.no
Trine Høitomt-Nilsen (prepress)
Telefon 40 22 04 49
Mailadresse prepress@byraservice.no -
Avtaleforvaltere ved OsloMet
Kontaktpersoner ved OsloMet er:
-
Kjersti Margrethe Gullberg (grafisk)
-
Gunn-Sølvi Arveschoug (om avtalen)
-