IT-servicedesk flytter til P46

Nyhetportlet

Bilde av ny IT-servicedesk i P46.

IT-servicedesk flytter til P46

Fra og med fredag 16. desember flytter IT-servicedesk sin skranke for ansatte i Pilestredet fra SG29 til hovedresepsjonen i P46.

Åpningstiden til IT-servicedesks nye skranke i P46 vil som tidligere være fra kl. 8 til kl. 16 mandag til torsdag, og kl. 8 til kl. 15 på fredager.

I romjulen er åpningstidene fra kl. 10 til kl. 15.30.  

Du finner IT-servicedesk til høyre i hovedresepsjonen i P46 i 1. etasje.

Nærmere publikum

- Vi gleder oss til å bli mer synlige og komme nærmere publikum. Ved samlokaliseringen med hovedresepsjonen, og med Digin som nærmeste nabo finner ansatte flere tjenester samlet på ett sted, sier Susanne Iversen Sandvær, seksjonssjef for kunde og servicedesk i Avdeling IKT. 

 I tillegg til at IT-servicedesk flytter til P46, flytter Avdeling for IKT inn i 5. etasje i P46. Flyttingen av IT-servicedesk medfører ingen endringer for IT-servicedesks øvrige skranker og tilbud.

Husk at IT-servicedesk også har selvhjelp på nett, og kan nås på telefon 6723 5555 og e-post (itservicedesk@oslomet.no).

Velkommen! 

Mer informasjon om IT-servicedesk finner du her

Kontakt:

Denne brukeren finnes ikke i systemet