Auditoriehjelpen

Auditoriehjelpen er en hjelpetjeneste for pedagoger, forelesere og brukere av auditorier og felles undervisningsrom ved OsloMet.

Auditoriehjelpen - knappemeny

Vi hjelper også med

Vi hjelper også med

  1. Brukerstøtte

    • Auditoriehjelpen er en felles brukerstøttetjeneste som bistår når det oppstår tekniske problemer. Vi forutsetter at brukerne av utstyret har satt seg inn i hvordan dette benyttes.
    • Auditoriehjelpen utfører daglig vedlikehold, feilsøking, programmering og oppsett av relevant IT- og AV-teknisk utstyr
    • Auditoriehjelpen arbeider for at fellesrommene skal bli mest mulig enhetlig og brukervennlige. Ta kontakt for opplæring. 

    Kontaktinfo finner du nederst på siden.

  2. Kurs og opplæring

    • Auditoriehjelpen tilbyr kurs i bruk av standard audiovisuelt utstyr som finnes i felles undervisningsrom.
    • I tillegg tilbyr vi en-til-en opplæring som må avtales på forhånd.

    Det forventes at undervisningspersonalet kan det utstyret de trenger i undervisningen. Kontakt Auditoriehjelpen (se nederst på siden) i god tid før undervisningsstart for kurs og opplæring.

  3. Smittevernstiltak for teknisk utstyr

    Desinfeksjonsmiddel og tørkepapir skal være satt ut i alle undervisningsrom. Dette er beregnet til bruk på mus, tastatur, styringspanel, mikrofoner og eventuelt andre flater man vil tørke over. I tillegg er det satt ut små plastposer på katetrene som er ment til å tre over mikrofonhode på henholdsvis bøyle- og håndholdt mikrofon. Posene byttes og mikrofonene tørkes over med desinfeksjonsmiddel mellom hver bruker.

    Dette må nødvendigvis gjøres av hver enkelt foreleser hver gang en forelesning startes i et nytt rom eller underveis hvis flere personer skal bruke det samme utstyret under en forelesning eller konferanse.

Kontakt

Kontakt