Auditoriehjelpen | Kontaktpunkter for hjelp - Ansatt

Auditoriehjelpen

Auditoriehjelpen

Auditoriehjelpen er en hjelpetjeneste for pedagoger, forelesere og brukere av auditorier og felles undervisningsrom ved OsloMet.

Smittevernstiltak teknisk utstyr

Det skal være satt ut desinfeksjonsmiddel og tørkepapir i alle undervisningsrom. Dette er beregnet til bruk på mus, tastatur, styringspanel, mikrofoner og eventuelt andre flater man vil tørke over. I tillegg er det satt ut små plastposer på katetrene som er ment til å tre over mikrofonhode på henholdsvis bøyle- og håndholdt mikrofon. Posene byttes og mikrofonene tørkes over med desinfeksjonsmiddel mellom hver bruker.

Dette må nødvendigvis gjøres av hver enkelt foreleser hver gang en forelesning startes i et nytt rom eller underveis hvis flere personer skal bruke det samme utstyret under en forelesning eller konferanse.

Åpningstider

Mandag - fredag kl. 08.00 - 15.30 (sommertid: kl. 08.00 - 15.00) 

Dette bistår vi med

  • Audiovisuell brukerstøtte på Fellesundervisningsrom, grupperom og møterom
  • Audiovisuell rådgivning
  • Audiovisuell  prosjektledelse

Vedlikehold og brukervennlighet

  • Auditoriehjelpen utfører daglig vedlikehold, feilsøking, programmering og oppsett av relevant IT- og AV-teknisk utstyr
  • Auditoriehjelpen arbeider for at fellesrommene skal bli mest mulig enhetlig og brukervennlige. For opplæring ta kontakt med auditoriehjelpen@oslomet.no

Kurs og opplæring

  • Auditoriehjelpen tilbyr kurs i bruk av standard audiovisuelt utstyr som finnes i felles undervisningsrom.
  • I tillegg tilbyr vi en-til-en opplæring som må avtales på forhånd.

Det forventes at undervisningspersonalet kan det utstyret de trenger i undervisningen. Kontakt Auditoriehjelpen i god tid før undervisningsstart for kurs og opplæring.

Trenger du hjelp?

Når auditoriehjelpen får inn en henvendelse vil vi i første omgang forsøke å løse den på telefon. Lykkes ikke dette, vil en av våre supportmedarbeider bistå brukeren på stedet. Se kontaktinfo under.

Kontakt

Kontakt