Droppe til innhold

Verktøy og hjelp

Verktøy og hjelp

Kontaktpunkter for hjelp

Auditoriehjelpen

Auditoriehjelpen er en hjelpetjeneste for pedagoger, forelesere og brukere av auditorier og felles undervisningsrom ved OsloMet.

Trenger du hjelp?

 
Studiestedene er stengt - Auditoriehjelpen er åpen
Auditoriehjelpen kan hjelpe med teknisk brukerstøtte innen veiledning av studenter på video.
 
Ønsker du ha undervisning over Zoom, kan vi også yte brukerstøtte på dette.
En beskrivelse og veiledning for Zoom kan du finne på https:vm.oslomet.no
 
Auditoriehjelpen overvåker også en MS Teams-kanal for tekniske spørsmål.
 

 

Telefonsupport på  (6723) 5555

  • Når auditoriehjelpen får inn en henvendelse vil vi i første omgang forsøke å løse den på telefon. Lykkes ikke dette, vil en av våre supportmedarbeider bistå brukeren på stedet

 E-post

  Åpningstider

Mandag - fredag kl. 08.00 - 15.30 (sommertid: kl. 08.00 - 15.00) 

Dette bistår vi med

  • Audiovisuell brukerstøtte på Fellesundervisningsrom, grupperom og møterom
  • Audiovisuell rådgivning
  • Audiovisuell  prosjektledelse

Vedlikehold og brukervennlighet

  • Auditoriehjelpen utfører daglig vedlikehold, feilsøking, programmering og oppsett av relevant IT- og AV-teknisk utstyr
  • Auditoriehjelpen arbeider for at fellesrommene skal bli mest mulig enhetlig og brukervennlige. For opplæring ta kontakt med auditoriehjelpen@oslomet.no

Kurs og opplæring

  • Auditoriehjelpen tilbyr kurs i bruk av standard audiovisuelt utstyr som finnes i felles undervisningsrom.
  • I tillegg tilbyr vi en-til-en opplæring som må avtales på forhånd.

Det forventes at undervisningspersonalet kan det utstyret de trenger i undervisningen. Kontakt Auditoriehjelpen i god tid før undervisningsstart for kurs og opplæring.

Kontakt


chatbot-portlet