Bruk av Public 360 ved OsloMet
Public 360 er systemet OsloMet plikter å bruke til saksbehandling og lagring av dokumenter om vår kjernevirksomhet.
Rutiner og veiledninger
- Rutiner og veiledninger for saksbehandlere
- Hjelpesenter i Public 360 (krever innlogging)
- Ressursside for bruk av Public 360 i Sharepoint
Historisk arkiv
Bestill dokumenter fra historisk arkiv.
Brukerstøtte og kontakt
Send e-post til dokhjelp@oslomet.no.
E-postadressen skal kun benyttes til spørsmål om bruk av Public 360, som funksjonalitet, feilmeldinger, systemprosesser ol. For å ivareta personvern og forhindre at sensitive opplysninger kommer på avveie, er det ikke tillatt å sende dokumenter eller informasjon om spesifikt innhold i arkivsystemet via epost.
Du kan ringe Seksjon for dokumentasjons- og informasjonsforvaltning (SDI) ved å søke opp "Dokhjelp SDI" i Teams eller ringe via mobiltelefon på 67 23 59 59.