Her får du OsloMets julekort

OsloMets julekort. Tegning av en juleby sammensatt av bygninger fra OsloMets studiesteder, på rød bakgrunn.

Her får du OsloMets julekort

Skal du sende julekort på vegne av OsloMet kan du bruke universitetets eget julekort, som du får både digitalt og på papir.

Julekortet er designet av Victoria Skogsletten Dalen, som er student på masterprogrammet Kunst i samfunnet ved OsloMet. Victoria har tegnet OsloMet samlet i en juleby. Motivet viser ulike bygninger fra campus i Pilestredet og på Kjeller.

Slik gjør du det

Du kan laste ned en pdf-versjon av julekortet, eller du kan bruke en versjon som er fin å sende på e-post.
For å bruke bildet på e-post kan du gå inn på linken over, høyreklikke på bildet og velge "Kopier". Så kan du lime (ctrl+V) rett inn i e-posten du vil sende.

Trykte julekort til ansatte

Du får også trykte julekort, som kan hentes i nærmeste resepsjon.