Retningslinjer for bruk av sosiale medier ved OsloMet
Alle som skal nytte OsloMet sitt namn og logo til kontoar på sosiale medier må:
- dokumentere at det er behov for eigen kanal i sosiale medier og at ein ikkje når definert målgruppe godt nok gjennom OsloMet sine eksisterande kanalar.
- dokumentere at det er satt av nok tid og ressursar til å nytte sosiale medier som ein kommunikasjonskanal.
- dokumentere rutinar for overvaking slik at spørsmål/kommentarar/innlegg på sida blir fanga opp og vurdert innan 3timer alle arbeidsdagar i året og 6 timar etter arbeidstid/helg/ferie.
- vise til månadleg innhaldsplan for å sikre at kontoen blir oppdatert med fast frekvens og med variert og godt innhald.
- kjenne til beredskapsorganiseringa ved OsloMet og sjå til at beredskapsgruppa hos SK har tilgang til kontoen.
- dokumentere rutinar for sikkerheit knytta til sosiale medier (passordhandsaming og tilgangskontroll).
- følge mållova og kunne rapportere årlig på omfang av bokmål og nynorsk.
- følge Retningslinjer for informasjon på engelsk.
- gjennomføre grunnleggande kurs i bruk av sosiale medier som kommunikasjonskanal i regi av SK. I dette kurset får ein hjelp til å dokumentere og etablere rutinar som beskrive ovanfor.