INNOFF: Nasjonalt forskernettverk for innovasjon i offentlig sektor - Ansatt

INNOFF: Nasjonalt forskernettverk for innovasjon i offentlig sektor

INNOFF er et nasjonalt forskernettverk for innovasjon i offentlig sektor. Nettverket ble etablert i 2018 og består i dag av 20 medlemsinstitusjoner fra UH-sektoren og instituttsektoren, og har som mål å synliggjøre, aktualisere og styrke innovasjon i offentlig sektor som forskningsfelt.

Dette omfatter nettverksbygging mellom forskningsmiljøer på tvers av institusjoner, og styrking av samspillet mellom forskning og praksis.

INNOFF ønsker å bidra til aktiv formidling og spredning av informasjon og kunnskap som er relevant for nettverkets målgrupper. Det innebærer også å synliggjøre relevante publiseringer og aktiviteter som skjer hos medlemsinstitusjonene.

På INNOFFs nettsiden (innoff.no) gjør de tilgjengelig informasjon om arrangementer og aktiviteter som nettverket selv organiserer.

For spørsmål og mer informasjon INNOFF-nettverket, ta kontakt med kommunikasjonsansvarlig Susanne Eriksen Susanne.Eriksen@hvl.no (tlf. +47 52 70 26 01)

Øvrige kontaktpersoner for nettverket er styreleder Maria Røhnebæk maria.rohnebak@inn.no (mobil: 92210952) og nettverkets koordinator Stefanie Gesierich stefanie.gesierich@inn.no