HR-tjenester på fakultet - Ansatt

HR-tjenester på fakultet

HR-tjenester på fakultet

HR-tjenestene ved OsloMet er delt mellom HR-seksjonene på fakultet og HR-fellestjenester. Her finner du informasjon om HR-saksområdene som behandles på fakultet og hvor du kan henvende deg.

Unngå å oppgi sensitive personopplysninger i nettskjema og på e-post når du kontakter HR.

Om du er ansatt på ett av instituttene ved Senter for velferds- og arbeidslivsforskning (SVA), ta kontakt med HR på ditt institutt. 

Saksområder som behandles på fakultet

Ta kontakt med HR-seksjon på ditt fakultet (utfyllende kontaktinformasjon nederst på siden), hvis din henvendelse gjelder noe av følgende:

  • Rekruttering

  • Bemanningsplanlegging og kompetansebehov

  • Ansettelser, forlengelse av stillinger og ekstraerverv

  • Fungeringer og funksjoner

  • Ansettelser utover 70 år 

  • Personlig kompetanseopprykk for ansatte i undervisnings- og forskerstillinger

  • Organisasjonsendringer

  • Lønnsforhandlinger

  • HMS

  • Konflikthåndtering

  • Enkelte sykefraværssaker

  • Oppfølging av arbeidsmiljøundersøkelse

  • Lokalt arbeidsmiljøutvalg (LAMU)

  • Ansettelsesutvalg og ansettelsesråd

  • Medbestemmelse/IDF (informasjons-, drøftings- og forhandlingsmøter) 

  • Godkjenning av noen endringer i personprofil på nettsidene. Generelle endringer må du gjøre det selv på «Min profil», når du er logget inn på ansatt-sidene.