Droppe til innhold

Verktøy og hjelp

Verktøy og hjelp

Kontaktpunkter for hjelp / IT

Skype for Business

Bruk Skype til telefoni, chat og videosamtaler ved OsloMet.
  • regel

    Det for tiden ikke mulig for ansatte å se tilgjengelighetsstatus (presence) hos studenter. Benytt gjerne Teams i stedet.

Ringe utlandet?

  1. Ring til sentralbordet, tlf.: 6723 5000.
  2. Be om en linje til utlandet - ikke legg på.
  3. Tast landskoden og nummer, f.eks. 0045 12345678 (bruk alltid 00 i landskoden, "+" virker ikke)
  4. Avslutt samtalen med firkanttast "#". Tast dette fra Skype-tastaturet. Samtalen kobles nå opp.

Permanent tilgang? Be nærmeste leder sende en forespørsel til: itservicedesk@oslomet.no.

Innstillinger

Direktemeldinger (chat)

Møter og presentasjoner

Kontakt IT-servicedesk

Kontaktinformasjon

Telefon :
67235555
E-post :
Sted/Adresse :
Stensbergsgaten 29 (egen inngang bak), Kjeller (andre etasje) og P48 (første etasje)
Tidspunkt/Åpningstid :
Telefon: Hverdager 08:00-20:00
Besøkstid IT-servicedesk:
Skranke SG29 og Kjeller: Man-tors 08:00 til 14:30 (fredag til 14:30)

Glemt passord?

Url :
Glemt passord?

Driftsmeldinger

Url :
Driftsmeldinger

Brukerforum

Url :
IT-servicedesk i Teams

chatbot-portlet