Sommertid fra 15. mai

Nyhetportlet

Studenter som sitter på et utsiktspunkt og ser utover hovedstaden og Oslofjorden.

Sommertid fra 15. mai

Det er sommertid for ansatte i tekniske eller administrative stillinger (TA-ansatte) ved OsloMet fra 15. mai.

I perioden fra 15. mai til og med 14. september er normalarbeidstiden 7 timer per dag (i 100 prosent stilling).

Kjernetiden er som normalt, det vil si fra kl. 9.00 til kl. 14.30.

Les mer om arbeidstid på OsloMet her. 

Har du spørsmål ta kontakt med HR-fellestjenester via nettskjema

Kontaktperson