Prøv personvernspillet

Illustrasjonsbilde for personvernspillet

Prøv personvernspillet

Spill deg god på personvern.

Ansatte og studenter inviteres til å delta i det interaktive personvernspillet i oktober. Mange av oss behandler personopplysninger gjennom forskning, undervisning eller administrasjon, og har behov for god kunnskap om personvern. I personvernspillet kan du spille deg til kunnskap som du får praktisk bruk for.

Du kan spille enkelt på telefonen ved å laste ned appen "Attensi Skills", bruke bedriftskoden "sikresiden", velge personvernspillet, og registrere deg som bruker. Du kan også spille fra pc via sikresiden.attensi.com.

Vinn fine premier

Personvernspillet er lagt opp som en konkurranse i sikkerhetsmåneden oktober. 1. november blir det trukket ut flere heldige vinnere blant ansatte og studenter som fullfører en modulpakke med fire stjerner.

Les mer om personvernspillet og hvordan du deltar.