Velkommen til OsloMet!
Du inviteres herved til velkomstmøte for nyansatte hvor vi har satt av ca. to timer. Forrige velkomstmøte var i september, og derfor inviterer vi alle som er ansatt på OsloMet etter den datoen. Det betyr at noen allerede har vært her en stund og andre er helt nye, men programmet vi har satt sammen vil være aktuelt for alle.
Tentativt program
- 09.30-09.45: Mingling og velkommen v/HR-fellestjenester
- 09.45-10.15: Velkomsthilsen
- 10.15-10.30: Sikkerhet ved OsloMet
- 10.30-10.45: Vernetjenesten og medbestemmelse – en viktig del av arbeidshverdagen din på OsloMet v/sentralt hovedverneombud og en hovedtillitsvalgt
- 10.45-11.00: Pause med kaffe og boller
- 11.00-11.15 Hva kan biblioteket hjelpe deg med?
- 11.15-11.30: Deg som ansatt
- 11.30-11.40: Studentdemokratiet
- 11.40-11.45: Avsluttende kulturelt innslag