Avdeling for HR
Lokal HR
- Foreligger det organisatoriske endringer i ansattforhold skal lokal HR informere den enkelte ansatte skriftlig om dette.
Administrative fagenheter
De administrative fagenhetene har ansvar for å iverksette endringsvedtaket i de fagsystem de drifter:
- Avd. ØK utfører nødvendige endringer i SAP, UBW, samt evt. andre berørte økonomisystem og DBH.
- Avd. IKT utfører nødvendige endringer i BAS og andre berørte system de drifter.
- Sek. SDI utfører nødvendige endringer i elektronisk saksbehandlingssystem.
- Avd. UTD utfører nødvendige endringer i Canvas og FS.
- Avd. FoU utfører nødvendige endringer i Cristin.
- Avd. SK utfører nødvendige endringer i organisasjonskartet, norsk og engelsk, og øvrige nødvendige endringer på www.OsloMet.no, samt intranett.
- Avd. ED utfører nødvendige endringer i adgangskontroll, låssystem, skilting mv.
Fagenhetene gir tilbakemelding til Avd. HR når implementeringen er gjennomført i systemene. Melding om endring vil, inntil annet blir bestemt, også gå pr. epost til epostlisten Varsling om organisatoriske endringer i fagsystemer.
Lokal driftsenhet
Oppdaterer sine egne sider på www.oslomet.no og ansattsidene - Avd. IKT besørger oppdatering av digital ansattkatalog.