Flytting | Brukerstøtte i Eiendom - Ansatt

Flytting på OsloMet

Flytting på OsloMet

Dette må du vite rundt flytting mellom kontorer og øvrige lokaler på OsloMet.
  • Bytte av kontor

    Skal du bytte kontor må du melde fra i BiE. Se siden Sjekkliste ved kontorbytte for å se hvordan du gjør det.

  • Kontorstandard ved innflytting

    Avdeling for eiendom sørger for at

    • Kontoret er være grundig rengjort

    • Møblert (oversikt over standard møblering vil komme)

    • Utstyrt med dataskjerm og tastatur

    • Utstyrt med 2 datapunkter

  • Flytting av større grupper

    Meld fra til BIE.

    Dette må lederen av enheten/avdelingen gjøre:

    • Samle inn gamle og fordele nye nøkler
    • Informere gruppen hvem som flytter inn hvor
    • Informer gruppen hvor de finner nærmeste printeren
  • Henting av møbler og annet inventar

    Har du møbler, tilbehør eller inventar som du ikke lenger trenger eller har plass til, kan du bestille henting gjennom Brukerstøtte i Eiendom.

    Oppgi hva som skal hentes, romnummer og kontaktperson.

  • Flytting fra spesialrom

    Kontakt BIE god tid i forveien. Dette krever flere møter for å planlegge hva som må tilrettelegges.

  • Felles undervisningsrom

    Undervisningsrommene er standardiserte og det flyttes ikke inventar eller utstyr mellom disse rommene. Kontakt BIE hvis noe mangler eller rommet ikke fyller det behovet du har for undervisningen.

Kontakt

Kontakt